Nincs új a nap alatt

Felülnézet

Miért kell költeni a profi megjelenésre?

2017. március 17. - Szabolcs90

Sokan azt hiszik, hogy egy jó termék vagy szolgáltatás bőven elég a sikerhez. Tapasztalataim azonban azt mutatják, hogy ennél sokkal többre van szükség. Az igazán jó és piacképes ötletek mögött bizony ott áll a professzionális marketing, PR és vállalati megjelenés is. Erről is meggyőződtem, amikor találkoztam Ráki Gergely panográfus, panoráma fotós vállalkozásával.

Gergő már nagyon hamar felismerte, hogy mennyire alacsony szinten műveljük még idehaza Magyarországon a vállalati megjelenést - különösen annak vizuális és online változatát. Ez a felismerés is hajtotta, amikor elindította a Belsőnézet - üzleti fotózás vállalkozást. A céggel az a célja, hogy más vállalkozások - közte a kis- és középvállalatok is (!) - online megjelenéséhez hozzájáruljon professzionális panoráma és 360 fokos gömbpanoráma fotózás segítségével.

Később a tevékenységét tovább bővítette és még több szolgáltatást kezdett el kínálni annak érdekében, hogy integrált, átfogó segítséget nyújtson a vállalati arculatban. Üzleti profil fotózás és rendezvényfotózás talán a legfontosabb, amit érdemes kiemelni.

Úgy gondolom, hogy sokan ma is küzdenek a cégük életben tartásáért, miközben a hibákat az alapoknál kellene kezdeni. Nem mindegy, hogy a partnerek és vásárlók milyen üzleti megjelenéssel találkoznak! Ha nem sikerül bizalmat ébreszteni, akkor már az online találkozás első 5 másodpercében el lehet veszíteni egy ügyfelet. A profi fotózás éppen ebben tudna segíteni sokaknak.

A bejegyzés trackback címe:

http://felulnezet.blog.hu/api/trackback/id/tr8112344453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.