Nincs új a nap alatt

Felülnézet

Megállítótáblák a klasszikus marketingben

2019. február 22. - Szabolcs90

Megállítótáblák, reklámtáblák, információs táblák. Nap mint nap százával találkozhatunk ezekkel a klasszikus információs és figyelemfelhívó eszközökkel, amit az éttermektől kezdve az üzletekig és bármely vállalkozásig szonte mindenki használ. Céljuk bármi lehet a napi akciók feltüntetésétől, a hosszabb marketing kampányok közléséig. Az elmúlt évtizedekben azonban itt is növekedtek a nyugati országokban az alapvető elvárások a megállítótáblák minőségével szemben. A flexibilitás az egyik kulcstényező. Egy ilyen eszközt beltérben és kültérben is használhatónak kell lennie igény szerint. A kültéri használat során fontos, hogy az időjárási körülményeknek ellen tudjon állni a táblánk. Legyen szó esőről, szélről vagy éppen hóról. A különleges időjárási körülményekre pedig vannak speciálisan kifejlesztett reklámtáblák. Ilyen például a windtalker avagy szélfogó, ami remekül ellenáll még az erős széllökéseknek is. Egyre elterjedtebben a padlóra vagy talp alá fektethető displayek is, amelyeket például üzletekben, gyógyszertárakban lehet alkalmazni hatékonyan, hiszen ezeken a helyeken szinte biztosan várakoznunk kell pár percig.

megallitotabla.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://felulnezet.blog.hu/api/trackback/id/tr6414642834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.